
Wykorzystanie tej techniki pomiarowej wymaga opracowania scenariusza, który będzie generował zachowania oraz pytania osoby sprawdzającej jakość obsługi. Wszystkim przedsiębiorstwom, które działają branży handlu detalicznego polecamy technikę tajemniczy klient. Firma posiada gotowe i sprawdzone scenariusze do realizacji takiej analizy typu Mystery Shopping, których szczegółowe zapisy dostosowujemy do wymagań i oczekiwań naszego partnera. Wiele badań wskazuje, że nieodpowiednia obsługa jest głównym powodem, dla których firma traci potencjalnych nabywców.
Firmy według kategorii
Atrakcje turystyczne i noclegi
Rejestr usług i urządzeń elektronicznych i AGD
Rejestr usług dla zdrowia i urody
Meble i ozdoby do Twojego wnętrza
Transport dla Ciebie i firmy
Zakupy, kultura i rozrywka - baza punktów
Hodowla i rolnictwo
Usługi remontowo-budowlane
Baza kursów i szkoleń
Katalog produktów i usług dla każdego
Usługi z zakresu mediów i badania rynku
Baza gastronomii i produktów spożywczych
Rejestr sklepów z odzieżą i obuwiem
Baza organizacji i stowarzyszeń
Finanse i ubezpieczenia - wykaz
Obrót i zarządzanie nieruchomościami - katalog usług
Opieka i zabawa - wykaz produktów dla dzieci